Ambulatoorsete patsiendikaartide väljastamine Rakvere haiglas

Rakvere haigla arhiivis on hoiul Rakvere linna ja ka mitmete maakonnas varasematel perioodidel töötanud ambulatooriumide patsiendikaardid. Tervishoiuteenuse edasise osutamise juures neid ei vajata ja haigla on valmis need patsientidele koduarhiivi üle andma.

Taotlemiseks tuleb täita elektrooniline avaldus (www.rh.ee/dokumentide-valjastamine ) ja allkirjastada digitaalselt haigla kodulehe kaudu. Samuti on võimalik avaldust täita paberkandjal haigla registratuuris Lõuna põik 1, Rakvere. Oluline on, et avaldaja on patsient ise. Paberkandjal avalduse täitmisel kontrollitakse kohapeal taotleja isikusamasust ning selleks on oluline võtta kaasa seadusjärgne isikut tõendav dokument.

Kui dokumendid on valmis pandud või kui arhiivis vastavaid dokumente ei leidu, siis sellest teavitatakse taotlejat elektrooniliselt või telefoni teel. Dokumendid väljastatakse haigla registratuurist. Patsiendikaartide kättesaamiseks on vajalik samuti esitada isikut tõendav dokument patsiendil endal või tema poolt volitatud isikul, kes on varasemalt avalduses kirjeldatud.

Posti teel dokumente ei edastata.

Täiendav informatsioon haigla sekretärilt telefonil 322 9010.